گروه‌های کتابخوانی در کتابخانه گنجه

همکاران کانون توسعه فرهنگی کودکان، خانم‌ها منیر همایونی، فرمهر منجزی و شهره زبیری روزهای 6 و 7 اردیبهشت برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی به روستای گنجه رفتند.

خانم همایونی کارگاه رفتار با کودک و نوجوان و خواندن گروهی را با مادران برگزار کردند. خوشبختانه بعد از برگزاری این کارگاه گروه مادران کتابخوان در کتابخانه تشکیل شد و از آن تاریخ تا کنون که حدود یک ماه گذشته دو کتاب “پدر آن دیگری” نوشتۀ پرینوش صنیعی  و” آسمان ارغوانی بود” نوشتۀ ناصر یوسفی را  در برنامۀ کتابخوانی خود قرار داده‌اند.

خانم فرمهر منجزی با دو گروه پسران و دختران کارگاه کتابخوانی دسته جمعی را برگزار کرد و با آن‌ها دربارۀ تشکیل گروه کتابخوانی و چگونگی بحث و گفت و گو دربارۀ کتاب صحبت کرد. در ضمن از هر دو گرو خواسته شد، برای اطلاع رسانی به هم و ادامۀ بحث و تبادل نظرشان گروه تلگرامی تشکیل دهند. از آن تاریخ تا کنون دخترها  که گروهی 7 نفره به نام گل‌های دانش تشکیل دادند روزهای سه شنبه و پسرها روزهای چهارشنبه  در کتابخانه جلسۀ کتابخوانی دارند که البته این گروه‌ها  را خانم پورقربانی، کتابدار کتابخانه، راهنمایی و همراهی می‌کند.

خانم زبیری برای دختران نوجوان کتاب خواند و باهم دربارۀ کتاب گفت و گو کردند. هم چنین زمانی را هم به گفت و گو و راهنمایی کتابدار اختصاص داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیک کتابدار شماره 45

00پیک کتابدار

کمک به طرح های کانون