برگزاری بازارچۀ حمایت از کودکان روستاهای محروم کانون توسعه فرهنگی کودکان

 

در حمایت از کودکان روستایی تحت پوشش کانون توسعه فرهنگی کودکان روز 17 بهمن ماه 1393 با همکاری و همدلی دبیرستان دخترانه اردیبهشت بازارچه ای برگزار شد. در محل دبیرستان واقع در منطقه 2 تهران، سعادت آباد، برگزار شد.

برنامه ریزی برای این بازار با همکاری کمیته های هنر و روابط عمومی کانون در جلسات متوالی صورت گرفت. برای داشتن غرفه های فروش اجناس و مواد غذایی با غرفه داران هماهنگی های لازم به عمل آمد. غرفه ها شامل: موادغذایی (کاپ کیک، ترشیجات، مرباجات و …)، دست سازهای هنری (زیورآلات، سرامیک، کیف های پارچه ای و…)، پوشاک، کتاب و اجناس اهدایی بودند.

منوچهر والی زاده ، دوبلور پیشکسوت ، با حضور در بازارچه حمایت از کودکان روستایی کانون توسعه فرهنگی کودکان در گفتگو با خانم همایونی ضمن ابراز تاسف از عدم شناخت چنین توانی در آموزش های غیر رسمی گفت: برای نخستین بار است که با چنین کانون مردم نهادی آشنا می شوم. امیدوارم خداوند شما را برای کودکان روستایی و محروم از آموزش حفظ کند. کار بسیار ارزنده و بزرگی است و کودکان روستایی باید به تلاش شما افتخار کنند. امیدوارم اَجر این کار را در زندگی به دست بیاورید. شما آن خدمتی را که باید ، انجام می دهید و بی شک اَجر آن را هم خواهید دید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

«آموزش و محرومیت»

«آموزش و محرومیت»   به دعوت گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی خانم منیر همایونی مدیر اجرایی کانون توسعه فرهنگی کودکان در نشست «آموزش و محرومیت»  شرکت کردند. خانم آرزومندی مدیر مؤسسه ایلیاشرکت کنندۀ دیگر این نشست بود. این نشست روز 13 بهمن ماه در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شهید […]

کمک به طرح های کانون