سفر به روستای چای کندی ( شهرستان ورزقان- آذربایجان شرقی )

به منظور پیگیری و بررسی پیشرفت کار ساختمان کتابخانه روستای چای کندی در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه سال 1393 به اتفاق آقای دکتر فرزانه فر عضو هیئت مدیره کانون و همسر ایشان به تبریز و از آنجا به روستای چای کندی رفتیم.

IMG_6596-1
در این سفر آقای شهنازیان همکار داوطلب کانون با ما همراه شدند. در این بازدید مرحلة سقف ساختمان تمام شده بود و مرحله بعد شروع دیوارکشی و کارهای داخل ساختمان است که قرار شد در دیدار با آقای مهندس انور حقیقی در مورد چگونگی انجام و تعیین تاریخ اتمام ساختمان صحبت شود. در ادامه برای دیدار مادربزرگ و محمد به روستای نیچران رفتیم. خوشـبختانه ساختمان منزلشان تمام شـده بود و در آن ساکن بودند ولی هنوز برای رفع کمبودهای داخل خانه مثل آشپزخانه و دست شوئی نیاز به کمک مالی دارند.

IMG_6588

امید است که با حمایت های مردمی این قسمت هم ساخته شود. برای ما خوشحالی و صورت خندان محمد و قبولی او برای رفتن به کلاس دوم بسیار لذت بخش بود.
روز یکشنبه 28 اردیبهشت در دیدار با آقای مهندس انور حقیقی موضوع تأمین بودجه برای اتمام ساختمان و تاریخ تحویل صحبت شد. با توجه به شرایط اقتصادی و مشکل فراهم کردن باقی مانده مبلغ قرارداد، قرار شد با کانون همراهی کنند تا کار ساخت متوقف نشود و ما در این فرصت به تأمین مانده مبلغ قرارداد اقدام کنیم. عصر روز یکشنبه به تهران مراجعت کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری کارگاه نقش داوطلب و مسئولیت پذیری در سازمان های غیردولتی

روز چهارشنبه 93/03/28 در یک کارگاه یک روزه سی و چهار نفر از نمایندگان سازمان های غیردولتی شرکت داشتند و مطالب زیر در این کارگاه به بحث گذاشته شد. شرکت کنندگان با فعالیت های مختلف به تحلیل موضوع های کارگاه پرداختند. بخش اول کارگاه شامل: بخش اول کارگاه:  معارفه – […]

کمک به طرح های کانون