افتتاح هفتۀ “علم در خدمت صلح و توسعه”

گرامیداشت هفتۀ جهانی “علم درخدمت صلح و توسعه ” از 20 تا 26 آبان با برنامه های مختلف در سراسر کشوربرگزار می شود. برنامه ریزی این هفته را انجمن ترویج علم به کمک ستادی متشکل از نمایندگان چند سازمان دولتی و غیردولتی به عهده داشت که کانون توسعۀ فرهنگی کودکان یکی از آن ها بود.

2

مراسم افتتاحیۀ “هفتۀ علم درخدمت صلح و توسعه” روز بیستم آبان در دانشکدۀ مطالعات جهان دانشگاه تهران با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد. درابتدای این مراسم خانم دکتر اکرم قدیمی، عضو هیئت مدیرۀ انجمن ترویج علم ایران، دربارۀ این هفته و مفهوم “علم درخدمت صلح و توسعه” توضیحاتی داد. سپس خانم دکتر شیدا مهنام پیام دبیرکل یونسکو را قرائت کرد. سخنرانان دیگر خانم دکتر نوش آفرین انصاری، خانم دکتر نسرین مصفا، آقای دکتر جعفرتوفیقی و آقای اسفندیار معتمدی بودند. در این مراسم گرم و صمیمانه، آقای محمودکریمی که ادارۀ جلسه را به عهده داشت، از تمام سازمان ها و کسانی که دربرگزاری این هفته کمک های مالی و معنوی کرده بودند، سپاسگزاری کرد و خانم نفیسه نعیمی پور بازی کاردستی ساده ای را با مشارکت تمام حاضران درجمع اجرا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یار مهربان ما و کودکان از میان ما رفت.

فهیمه راستکار، در جمع یاران کانون توسعه فرهنگی کودکان نه به خاطر هنرش که جای تردید در استادیش نبود، بلکه به خاطر شیوه زندگی و بینش انسانی اش از جایگاه ویژه ای برخوردار بود. او برای ساختن جامعه ای شایسته و در خور شأن و عزت انسانی به آموزش کودکان […]

کمک به طرح های کانون