نمایشگاه نقاشی روی سفال به نفع کانون

خانم دکتر ساحره سعیدی نمایشگاه آثار خود را بصورت نقاشی بروی سفال در روزهای 19 الی 24 خرداد ماه 1390 برگزار می نمایند. این نمایشگاه در نگارخانه والی و به نفع کانون توسعه فرهنگی کودکان برگزار خواهد شد. علاقمندان برای مشاهده آثار ایشان می توانند در روزهای مذکور به نگارخانه والی واقع در تهران – خیابان ولیعصر – خیابان شهید خدامی – پلاک72 مراجعه نمایند.

سرکار خانم دکتر سعیدی اعلام نموده اند که درآمد حاصل از این نمایشگاه را به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس، به کانون توسعه فرهنگی کودکان هدیه می کنند.

“دوستان عزيز
كانون توسعۀ فرهنگی كودكان سازمانی غيردولتی، غيرانتفاعی و غيرسياسی است كه در جهت اعتلای فرهنگ در مناطق روستايی و محروم كشور فعاليت می‌كند. اين سازمان از ده سال پيش تاكنون چهارده كتابخانه در هفت استان و پنج رشتۀ كاردانش و فنی ـ حرفه ای وكارگاه های مورد نياز آنها را در دو استان كشور تأسيس و تجهيز كرده است و سالانه به حدود دويست و پنجاه دانش آموز روستايی كمك هزينۀ تحصيلی پرداخت می كند.همچنين در جهت بازپروری كودكان بزهكار در كانون اصلاح و تربيت فعاليت دارد.اعضای كانون توسعۀ فرهنگی كودكان افراد متخصصی از بين استادان دانشگاه، نويسندگان، مترجمان، كارشناسان ادبيات كودك، كارشناسان آموزش علوم و…هستند كه به طور داوطلب برنامه های جاری و پروژه های آموزشی مقطعی اين سازمان را برنامه ريزی و اجرا می‌كنند. كليۀ هزينه های اين سازمان از راه كمك های مالی فرهنگ دوستان تأمين می‌شود.
درآمد فروش آثار اين نمايشگاه هديۀ من به اين سازمان به مناسبت دهمين سالگرد تأسيس آن است. از تمام دوستان عزيزم كه در نمايشگاه های قبلی‌ام با آوردن گل مرا مرهون محبت های خود كرده‌اند، تقاضا می‌كنم كه اين بار مبلغ خريد گل را به اين سازمان كه در ده سال گذشته شاهد فعاليت های پربار آن بوده‌ام، اهدا كنند.”
                                                   

                                                                                                                                                     ساحره سعيدی

2jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتخاب عضو کتابخانه کلنگانه بعنوان کتابدار نمونه

با اینکه از تأسیس کتابخانه کانون توسعه فرهنگی کودکان در روستای کلنگانه ، واقع در استان لرستان، چهار سال بیشتر نمی گذرد، یکی از اعضا این کتابخانه به عنوان کتابدار نمونه مدارس منطقه انتخاب شده است.  معصومه یاراحمدی ، دانش آموز سال دوم راهنمایی ، که فنون کتابداری را نزد […]

کمک به طرح های کانون