بازديد از كتابخانه‌ی در دست احداث روستای چايكندی

خانم مهندس هورا معتمدامينی و آقای مهندس حسين معتمد امينی از اعضای داوطلب كانون، كه مسئوليت نظارت و تأمين هزينه های كتابخانه‌ی  روستای چايكندی در منطقه‌ی زلزله زده‌ی  آذربايجان شرقي را به عهده گرفته اند، روز5 مهرماه سال جاری به تبريز رفتند و از آنجا با آقای شهنازيان مسئول محلی اين كتابخانه و آقای مهندس انور حقيقي، مهندس ناظر در محل،‌ به بازديد ساختمان نيمه كاره‌ی اين كتابخانه رفتند. دراين بازديد پيشرفت كار مشاهده شد. بتن ريزی اين كتابخانه تمام شده و آماده‌ی ستون‌گذاری است. طی جلسه‌ای بعدی، مقدار و نوع مصالح و هزينه های لازم برای اتمام كار مورد بحث قرار گرفت. درپايان هزينه‌ی لازم محاسبه شد و در اختيار خانم مهندس معتمد امينی قرار گرفت تا نسبت به تأمين آن اقدام شود.

_MG_5514

خانم مهندس معتمدامينی و آقای مهندس معتمدامينی در اين سفر كه در هفتم مهرماه پايان يافت، از خانه‌ی  نيمه تمام مادربزرگ (خانم بی سرپرستی كه با نوه‌ی خردسالش زندگی می كند) نيز بازديد كردند. اين خانه در مرحله‌ی نازك كاری و نصب در و پنجره است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهدای جایزه‌ی بهمن بیگی به معلم روستای خور

انجمن ترویج علم سالانه به معلمی روستایی که خدمات فرهنگی ارزنده‌ای در روستای خود انجام داده باشد، اهدا می کند. این جایزه از سال 92 به افتخار محمد بهمن بیگی ، پدر مدارس عشایری ایران، جایزه‌ی بهمن بیگی نام گرفته است. امسال این جایزه در مراسم پایانی هفته‌ی ترویج علم، […]

کمک به طرح های کانون