برگزاری کارگاه ترویج خواندن

کارگاه ترویج خواندن در آذرماه در روستای آفریز از توابع شهرستان قائنات در استان بیرجند برگزار شد. شرکت کنندگان در این کارگاه ،کتابداران کتابخانه های کانون توسعه در خراسان جنوبی و معلمان دبستان های روستای آفریز و شهرستان قائن بودند. مدرس این کارگاه خانم عزت السادات حسینی، از مؤلفان کتاب های درسی بودند که سال گذشته کارگاه تجهیز آزمایشگاه های دبستانی را در همین روستا برگزار کرده بودند.
این کارگاه در سه روز برگزار شد و در این سه روز راه های تشویق به خواندن و فعالیت هایی که آموزگاران در این زمینه می توانند انجام دهند، مطرح شد.
تمرکز این کارگاه بر اهمیت خواندن کتاب های غیر درسی بود که با فعالیتی مشارکتی آغاز شد و کلیۀ فعالیت های سه روزۀ این کارگاه نیز به صورت گروهی و فراگیر- مدار بود که رویکرد جدیدی در آموزش و پرورش جهانی شد.
در این کارگاه علاوه بر کتابدارها و معلم ها گروهی از اعضای کانون توسعۀ فرهنگی کودکان نیز شرکت داشتند.
در پایان این کارگاه سه روزه به معلمان شرکت کننده گواهی پایان دوره داده شد.
منبع:

       کانون توسعه فرهنگی کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش برگزاری کارگاه های کانون توسعه فرهنگی کودکان

کارگاه  برنامه ریزی و چشم انداز سازمان های غیر دولتی و تعیین استراتژی سازمان ها  در تاریخ 21 اردیبهشت (11مای) با حضور 25  شرکت  کتتده از سازمان های غیردولتی و اعضای کانون توسعه فرهنگی  برگزار شد.  مدرس این کارگاه خانم خدیجه یارعلی بود.  سازمان های غیردولتی شرکت کننده عبارت بودند […]

کمک به طرح های کانون