کردستان و سه کتابخانه

خانم منیر همایونی، مدیر اجرایی کانون توسعه فرهنگی کودکان برای رسیدگی به مسائل کتابخانه‌های گلین، اورامان تخت و باباریز در استان کردستان از تاریخ 16 تا 20 اردیبهشت به این روستاها رفت.

در این روزها خانم همایونی به همراه خانم قدم خیریان‌ همکار کانون توسعه در سنندج به روستای اورامان تخت سفر کردند و در آنجا علاوه بر اینکه کتابخانه کارگاه‌های محیط زیست و ارتباط مادر و کودک برگزار کردند با مسئولان محلی دیداری داشته و محلی را برای خرید کتابخانه در نظر گرفتند. کتابخانه بعد از انجام مراحل اداری و انتقال ملک به کانون توسعه از محل فعلی جا به جا می‌شود. روز بعد به روستای گلین رفتند. در این روستا هم کتابخانه مشکلاتی داشت و کتابدار قرار بود تغییر کند. در آن جا به مسائل کتابخانه رسیدگی شد.

در روستای باباریز هم کارگاه رابطه عاطفی مادر و کودک از طریق کتابخوانی و حل مشکلات نوجوانان و لذت بخش کردن اوقات فراغت‌شان برگزار شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گروه‌های کتابخوانی در کتابخانه گنجه

همکاران کانون توسعه فرهنگی کودکان، خانم‌ها منیر همایونی، فرمهر منجزی و شهره زبیری روزهای 6 و 7 اردیبهشت برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی به روستای گنجه رفتند. خانم همایونی کارگاه رفتار با کودک و نوجوان و خواندن گروهی را با مادران برگزار کردند. خوشبختانه بعد از برگزاری این کارگاه گروه مادران […]

کمک به طرح های کانون