سفر به روستای گنجه

روز 23 مرداد ماه خانم ها همایونی و منجزی به اتفاق آقای قائنی به کتابخانة روستای گنجه رفتند. کتابدار این کتابخانه که به تازگی تغییرکرده است، نیاز به آموزش اولیه و آشنایی با فعالیت های کتابخانه ای داشت. خانم پورقربان، کتابدار جدید، تجربة چند سال فعالیت در مهد کودک دارد. قرار شد برنامه فعالیت ویژه با کودکان در گروه سنی 5-3 سال را در کتابخانه به طور روزانه از 11-9 صبح به اجرا بگذارد. در این سفر خانم همایونی مراحل اداری و نحوة همکاری کتابدار را با کانون توسعه فرهنگی کودکان شرح دادند. خانم منجزی کتابدار را با چگونگی فعالیت های کتابخانه آشنا کرد و دربارة کارهای گروهی و تشکیل کارگاه ها در کتابخانه صحبت کرد. هم چنین به کتابدار توصیه کرد از افراد داوطلب و متخصص روستا حتماً استفاده کند.

ganje.1

در کنار این آموزش ها، کودکان دبستانی و راهنمایی هم به کتابخانه آمده بودند. خانم ها همایونی و منجزی برای هر دو گروه کارگاه کتابخوانی و آشنایی با کتابخانه برگزار کردند.

در پایان کار دیداری با آقای اکبری دهیار و آقای جهاندار عضو شورای روستا داشتیم و در مورد همکاری های بین کانون توسعه فرهنگی کودکان و دهیاری و شورای روستا صحبت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمک به ما

      کانون توسعه فرهنگی کودکان  با کمک های فرهنگ دوستان اداره می شود.  تمام هزینه ها ی این سازمان از راه کمک های نقدی مردمی تأمین می شود و خدمات تخصصی آن را اعضای داوطلب به عهده دارند. در صورت تمایل می توانید از راه های زیر به  کانون توسعه فرهنگی کودکان […]

کمک به طرح های کانون