بار دیگر کتابخانه اجوارکلا

 

روز چهارشنبه هشتم مهرماه1394 خانم ها همایونی و منجزی سفری یک روزه به روستای اجوارکلا داشتند.

محل کتابخانۀ این روستا را دهیاری اجوارکلا در اختیار کانون قرار داده است.قرار بود با آقای یزدان‌پناه، از اعضای شورای روستا، دربارۀ فعالیت‌ها و مسئولیت‌های کتابدار صحبت کنیم. همچنین دربارۀ سیاست‌ها و مسئولیت کانون در مقابل اعضا.

در گفت و گوی مفصلی که با آقای یزدان‌پناه، خانم اسماعیلی(کتابدار) و خانم بصارتی(یکی از اعضای فعال کتابخانه و مسئول گروه شاهنامه‌خوانی) انجام شد،تصمیم‌گیری‌های جدیدی دربارۀ فعالیت‌های کتابخانه صورت گرفت. قرار شد از این به بعد خانم بصارتی صبح‌ها درکتابخانه باشد و فعالیت‌های کتابخانه را همراه خانم اسماعیلی انجام دهد.

در کتابخانۀ اجوارکلا گروه‌های شاهنامه خوانی و گروه محیط زیست فعالیت مستمر دارند.بعدازظهر همان روز پیش از برگشت با چند نفر از اعضای کتابخانه که عضو گروه محیط زیست و فعال هستند، صحبت کوتاهی داشتیم.

 

20150930_15320220150930_132910 20150930_152802

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دهکدۀ سبز، سبزتر می‌شود

  روز چهارشنبه 13 آبان ماه گروه محیط‌زیست «دهکدۀسبز» در کتابخانه روستای اجوارکلا جلسۀ کتابخوانی داشت. در این گروه افراد زیر شرکت داشتند: زهرا(سارا) دریاباری، کوثرصادقی، زینب باقری، زینب صدیقی، آیدا میرآقازاده، سحر متحدی، فاطمه رضایی، زهرا طالبی، نیلوفر عباسی، زهره اسحاقی، محسن عباسی، سعید علوی، نیما قاسمی، علیرضا مهدوی، […]

کمک به طرح های کانون