برگزاری ششمین دوره‌ی آموزش کتابداران روستایی

ششمین دوره‌ی آموزش کتابداران کانون توسعه‌ی فرهنگی کودکان روز شنبه اول شهریور 93 در اردوگاهی در شمال تهران آغاز شد. بیست و پنج کتابدار و مربی کودک از پانزده کتابخانه‌ی این سازمان وسازمان های دیگر در این دوره شرکت دارند.

6th-1
روز نخست این دوره با جلسات تبادل تجربیات آغاز شد و عصر همان روز مراسم گشایش دوره با حضور اعضا و جمعی از یاران کانون و مهمانانی از سازمان های غیردولتی فرهنگی دیگر برگزار شد. دراین مراسم خانم منیر همایونی، مدیر اجرایی کانون، خانم قائد رحمتی، کتابدار روستای کلنگانه (لرستان) و خانم اسماعیلی کتابدار روستای اجوارکلا (مازندران) از فعالیت های کانون گفتند و هنرمندان جوان نقالی و موسیقی سنتی اجرا کردند. مهمانان مراسم همچنین از نمایشگاهی که کتابداران روستایی از عکس های فعالیت های کتابخانه ها، نقاشی‌‌ها و کاردستی های کودکان و صنایع دستی روستایشان تشکیل داده بودند، دیدن کردند.

 

 

 

6th-3

6th-2

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ششمین دوره‌ی آموزش کتابداران کانون توسعه‌ فرهنگی کودکان

  ششمین دوره‌ی آموزش کتابداران کانون توسعه فرهنگی کودکان با شرکت 28 کتابدار و مربی کودک از پانزده کتابخانه‌ی کانون، کتابخانه‌ی فاطمه‌ها(روستای دهگکان کهنوج، کرمان) و سازمان غیردولتی نور رحمت بندرعباس در اول شهریور93 آغاز شد و در ششم شهریور به پایان رسید. دراین دوره‌ها، که هر دوسال یک بار […]

کمک به طرح های کانون