همکاری سازمان های مردم نهاد با وزارت آموزش و پرورش

در پی دعوت معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از چند سازمان غیردولتی فرهنگی که سابقة همکاری با ادارات آموزش و پرورش را داشته اند، در تاریخ 92/10/3 جلسه ای در دفتر این معاونت برگزار شد. طبق اظهارات معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، این معاونت در نظر دارد به منظور بالابردن کیفیت آموزش و جلوگیری از بازماندن کودکان از در تحصیل، غیردولتی با توجه به زمینة کار سازمان های غیردولتی از آن ها کمک بگیرد.

در این جلسه که نمایندگانی از خیرین مدرسه ساز، مؤسسة مهر گیتی و کانون توسعة فرهنگی کودکان حضور داشتند، خانم همایونی پیشنهاد کرد جلسات بعدی با شرکت تعداد بیشتری از سازمان های غیردولتی تشکیل شود.

دومین جلسه در دوم بهمن در دفتر آقای دیمه ور، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، با شرکت نمایندگان سازمان های غیردولتی بیشتری تشکیل شد. گزارش های این دو دیدار را در بخش گزارش سایت بخوانید.

2014-01-22 17.11.02

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار نمایندگان سازمان های غیردولتی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش

به دعوت معاونت آموزش و پرورش ابتدایی جلسه ای با حضور خیرین مدرسه ساز و مدیران چند سازمان‌ غیردولتی فرهنگی در تاریخ 3/10/92 در دفتر ایشان برگزار شد. ابتدا از کمک های خیرین مدرسه ساز قدردانی شد. با وجود این که هنوز کمبود فضای آموزشی در روستاها وجود دارد موضوع […]

کمک به طرح های کانون