ما مرگ دوست را باور نمی کنیم

چگونه باور کنیم رفتن یاری را که برای حمایت از کودکان محروم روستاهای دورافتاده همیشه در پی یافتن راه چاره بود تا با همراهی دیگران بتوانیم قدمی برای پیشبرد سلامت و نشاط این کودکان برداریم. هنوز شماره مهرماه مجله ورزشی « سیمای سالم » که به همت امین ایوبـیان، عزیز از دسـت رفته مان منتـشر می شود پیش روی ماست.
وقتی با او برای جلب حمایت صاحبان شرکت ها و فروشگاه های تولیدی پوشاک و لوازم ورزشی صحبت کردیم. پیشنهاد کرد صفحه ای را برای معرفی فعالیت های کانون توسعه فرهنگی کودکان در مجله ورزشی « سیمای سالم » اختصاص می دهد و از همه انسان های نیک اندیش و علاقه مند به آینده بهتر کودکان و نوجوانان در روستاهای محروم درخواست یاری و کمک می کند.
هنوز یک ماه از این دیدار نگذشته بود که مجله روی پیشخوان دکه های روزنامه فروشی بود و این تنها اقدام اونبود. امین ایوبیان در فرصت های مختلف توسط کانون به کمک های خود برای کـودکان محـروم ادامه می داد و با آرامش و صمیمیتی که در رفتار و گفتار خود داشت ما را به برداشتن گام های بیشتر امـیدوار می کرد. ما می دانیم انرژی مثبت اندیشه او همچنان در فضای کانون جاری است، همان طور که او با اهداءِ اعضای بدن خود زندگی اش را در وجود انسان های دیگر استمرار بخشیده است.
از صمیم قلب به مادر، همسر، فرزندان و خانواده محترم معتمد امینی و ایوبیان تسلیت می گوئیم.
                                                                                                                                                              روانش شاد و راهش پایدار باد.
                                                                                                                                               منیر همایونی و همکاران کانون توسعه فرهنگی کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشست همکاری سازمان های غیردولتی،دولتی و یونسکو

در تاریخ 21/09/91 به دعوت موسسه پژوهشی کودکان دنیا نشست همکاری در زمینه « پیشگیری از خشونت در مدارس » در دفتر نمایندگی یونسکو در تهران برگزار شد. در این نشست ابتدا نماینده یونسکو درباره موضوع نشست صحبت کردند و پس از آن تعدادی از نمایندگان سازمان ها از ابعاد […]

کمک به طرح های کانون