مژده که آمد بهار…

کارت تبریک

سالی که گذشت…

 

یاوران همیشه همراه. درود فراوان بر شما…سالی که گذشت چهار کتابخانه به جمع کتابخانه‌های کانون توسعه فرهنگی کودکان اضافه شد. کتابخانۀ دُماب واقع در روستای دُماب از توابع استان اصفهان، کتابخانه‌ روستاهای وحدت آباد و کریم آباد در استان یزد و کتابخانۀ روستای سنگسرگ در استان مازندران که ساختمان آن در دست احداث است.

بدون تردید اضافه شدن کتابخانه‌ها نتیجه عملکرد خوب همه همکاران، یاوران و حامیان کانون توسعه است که با پشتکار و عشق برای رسیدن به هدف بزرگ کانون یعنی تعالی و رشد کودکان کم‌برخوردار نقاط دور سرزمین‌مان از دانش و توان جسمی و مالی خود مایه می‌گذارند.                 وظیفه خود می دانیم از آموزشیاران مهربان کانون که با پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان روستاهای محروم، اهداء کنندگان کتاب که با لطف خود بر‌گنجینۀ کتاب در کتابخانه‌های روستایی کانون افزوده و یاری‌رسانان گشاده‌دست که با کمک مالی خود به حمایت از تلاش‌های فرهنگی ما آمده‌اند، تشکر کنیم.                                                                                                                                                                            

ما برای تداوم توسعه فرهنگی در روستاهای محروم کشورمان همچنان به همدلی و همراهی شما عزیزان چشم‌ امید داریم و سالی پُر بار و شاد برایتان آرزو می‌کنیم.

 

عیدتان مبارک                      

هیئت مدیره کانون توسعه فرهنگی کودکان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کتابخانه‌های هفدهم و هجدهم

کتابخانه‌های هفدهم و هجدهم   برگزاری کارگاه در دو کتابخانۀ تازه تأسیس روستاهای کریم‌آباد و وحدت‌آباد در نزدیکی شهرستان بهاباد در استان یزد. کتابخانه‌ی کریم‌آباد در مدرسه‌ای که دیگر استفاده نمی‌شود مستقر شده است. پس از امضای قرارداد همکاری بین کانون توسعه فرهنگی کودکان و سازمان منابع طبیعی و آبخیزدای […]

کمک به طرح های کانون