چرامن بابامو دوست دارم

baba

چرامن بابامو دوست دارم

چرامن بابامو دوست دارم، نویسنده: دانیل هوارث، مترجم: فرنوش رمضانی، تهران: نشرمرکز1385

خلاصۀ کتاب: داستان دربارۀ حیواناتی است که هریک به دلیلی پدر خود را دوست دارد.

گروه سنی : الف وب

تجربه های دوکتابداراز خواندن این کتاب درگروهی از مخاطبان:

  • ·         فاطمه غلامی، کتابدار روستای خنگ، خراسان جنوبی

شرح جلسۀ کتابخوانی و فعالیت های مرتبط با آن: بچه ها خودشان کتاب را انتخاب کردند و من برایشان خواندم. پس از آن دربارۀ کتاب صحبت کردیم و بعضی از بچه ها گفتند که به چه دلیل پدر خود را دوست دارند. یکی از آن ها گفت:«من پدر خود را دوست ندارم، چون بامن دعوا می کند» و یکی دیگرگفت:«من پدرم را دوست دارم چون گوسفندهای ما را به چرا می برد».

نتیجۀ ارزیابی: زبان و بیان کتاب خوب بود و بچه ها آن را دوست داشتند و دربارۀ آن صحبت کردند.

  • ·         حکیمه امیرآبادی، کتابخانۀ روستای حاجی آباد، خراسان جنوبی

شرح جلسۀ کتابخوانی: این کتاب جزو کتاب هایی بود که تازه به دستمان رسیده بود و بچه ها با دیدن عنوان این کتاب به خواندن آن ترغیب شدند. وقتی کتاب را می خواندیم، بعضی از بچه ها می خندیدند. وقتی پس از خواندن کتاب از آن ها پرسیدم تاحالا فکر کرده اند که چرا پدرشان را دوست دارند، بعضی ها پاسخ دادند و بعضی دیگر به فکر فرو رفتند.

نتیجۀ ارزیابی: بچه ها به آسانی با این کتاب ارتباط برقرار کردند. زبان و بیانی مناسب با سن مخاطب داشت و کیفیت کتاب از نظر تصاویر، حروف و صفحه بندی خوب است. بسیاری از اعضای کتابخانه این کتاب را به امانت بردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفر به کتابخانه اجوار کلا

روز سه شنبه 27 فروردین ماه خانم فرمهر منجزی از همکاران کانون توسعه فرهنگی کودکان برای شرکت در جلسه ماهانه گروه محیط زیست کتابخانة روستای اجوارکلا سفری به این کتابخانه داشت که گزارش آن را در زیر می خوانیم: طبق قرار قبلی با بچه های گروه سبز سه شنبه راهی […]

کمک به طرح های کانون