گزارش سفر تبریز 20 و 21 مرداد1392

روز یکشنبه 20 مرداد ماه به همراه خانم مهندس معتمد امینی یکی از اعضاء کانون برای بررسی پیشرفت کار ساختمان کتابخانه روستای زلزله زده چای کندی از توابع شهرستان ورزقان ( آذربایجان شرقی ) و دیدار با آقایان شهنازیان و مهندس انور حقیقی ( مهندس پیمانکار ) عازم تبریز شدیم.

IMG_1717

عصر همان روز با آقای حسین زاده از مسئولان یکی از سازمان های خیریه ای تبریز برای حمایت از اتمام پروژه دیدار داشتیم. ایشان اظهار امیدواری کردند که در آینده بتوانند کمک های نقدی کنند( 5 میلیون تومان ).

IMG_1739

صبح روز 21مرداد به اتفاق آقایان مهندس انور حقیقی و شهنازیان به چای کندی محل کتابخانه رفتیم. با توجه به تغییر محل مکان لوله کشی آب روستا که از زمین اهدائی رد شده بود مرحله اول شناژ بندی تمام شده بود. با صحبت های آقای مهندس انور حقیقی با خانم مهندس معتمد امینی درباره چگونگی ادامه کار قرار شد هرچه زودتر قبل از شروع زمستان سقف ساختمان زده شود و با همکاری دو جانبه منابع مالی و بعضی کمک های مصالح ساختمانی نیز تأمین شود.

IMG_1724

بعد از آن از ساختمان خانه مادربزرگ و محمد در روستای نیچران دیدن کردیم سقف خانه زده شده بود. ولی هنوز ساختمان جهت سکونت آماده نبود. آقای شهنازیان گفتند هنوز باید مبلغی حدود 4 میلیون برای اتمام خانه آنان پرداخت شود.

IMG_1778

در بازدید از روستای چای کندی با یکی از مسئولان مدرسه راهنمائی دیدار کردیم بنا به گفته ایشان هرگونه کمک به دختران این روستا و روستاهای اطراف برای سوادآموزی و ترویج خواندن بین آنان می تواند در تغییر زندگی آنان تاثیر بزرگی بگذارد. پس از بازگشت به تبریز عصر آن روز به تهران برگشتیم. در ادامه کار جمع آوری کمک های مالی در اولویت قرار دارد.   

IMG_1781

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتشارات

گروه انتشارات کانون توسعۀ فرهنگی کودکان از سال نخست شروع به کار کانون با هدف اطلاع رسانی و مستند سازی فعالیت های این سازمان تشکیل شد. این گروه کارش را با تولید فصلنامۀ «پیک توسعه» شروع کرد که خبرنامۀ داخلی کانون توسعه فرهنگی کودکان است. تهیه و تولید جزوه های […]

کمک به طرح های کانون