آموزشیار نوجوانان روستایی شوید

 

در طرح آموزشیاری، آموزشیار به کسی گفته می شود که سالانه پرداخت مبلغی را برای کمک هزینۀ تحصیلی دانش آموزی روستایی به عهده می گیرد. طرح آموزشیاری در کانون توسعه فرهنگی کودکان که از سال ۱۳۸۰ با کمک به معدودی دانش آموز آغاز شد، اکنون بیش از 300 دانش آموز دورۀ راهنمایی و دبیرستان را زیر پوشش دارد.  هدف این طرح ایجاد امکانات آموزشی در روستاها برای همۀ کودکان اعم از دختر و پسر در پایه های تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان به علت مشکلات مالی است. هدایای نقدی آموزشیاران صرف خرید نوشت افزار، پوشاک، سمعک، عینک، کتاب های کمک درسی، تجهیزات و مواد کارگاه های فنی – حرفه ای و آزمایشگاه های مدارس، هزینه های زندگی در خوابگاه های دانش آموزی، هزینه های رفت و آمد دانش آموزان روستاهای اقماری به مدارس شبانه روزی روستاهای مرکزی و تجهیز زمین های ورزشی می شوند.

071

شما می توانید با پرداخت 1,200,000 ریال در سال، آموزشیار نوجوانی روستایی شوید، از ترک تحصیل او جلوگیری کنید یا شرایط  آسان تری برای تحصیل او فراهم سازید.در صورت تمایل، لطفاً مبلغ اهدایی خود از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در اینجا پرداخت کنید (در بخش توضیحات بنویسید:آموزشیاری) یا به شماره حساب زیر واریز بفرمایید و شمارۀ پیگیری را همراه با نام و نشانی ای میل خود برای ما فکس یا ای میل کنید.

شماره حساب : ۷۴۶۸۳۷۶۲/۲۳ بانک ملت شعبه صنایع ملی ، کد ۶۳۵۴۵

شماره شبا: IR  ۳۶۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۴۶۸۳۷۶۲۲۳ 

شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۰۰۴۲

نشانی ای میل ما: Info@ccdcir.com

شماره فکس: ۰۲۱۸۸۳۴۴۴۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شیالی رامام ریتا رانگاناتان

شیالی رامام ریتا رانگاناتان(Shiyali Ramamrita Ranganathan) کتابدار و ریاضیدان هندی را بیشتر به سبب پنج قانون کتابداری و نیز نظام رده بندی کولون اش، که در سطحی جهانی پذیرفته شده است، می شناسند. درکشورش روز تولد او را روز ملی کتابداری درهند اعلام کرده اند و به او لقب “پدر […]

کمک به طرح های کانون