دیدار ماهانه‌ی اعضای کانون

جلسه‌ی ماهانه‌ی اعضای کانون روز چهارشنبه 5 تیر با شرکت جمعی از اعضای فعال کانون از گروه های مختلف برگزار شد. در این جلسه نمایندگانی از گروه های مسئولان کتابخانه ها، آموزش آی تی و آموزشیلری گزارش کار خود را به همکاران ارائه دادند. هم چنین خانم همایونی گزارش مالی کانون را به اطلاع همکاران رساند. پیشنهادهای مهمی که در این جلسه مطرح و مقرر شد که پیگیری شود، به شرح زیر است:
1- محور آموزش سال جاری چه در داخل سازمان و چه در روستاها « حقوق کودک » و « صلح » است. از اعضای حاضر در جلسه خواسته شد در این زمینه مطالعه کنند و طرح ها و برنامه های خود را در این زمینه ارائه دهند.
2- با توجه به موضوع آموزش سال جاری، کارگاهی در زمینه‌ی « حقوق کودک » برای اعضای کانون برگزار شود.
3-  با توجه به زیان های فرهنگی و اجتماعی بسته شدن مدارس فنی-حرفه ای در روستاهایی که تحت پوشش کانون بودند، به گروه آموزشیاری پیشنهاد شد گزارشی درباره‌ی عده‌ی دانش آموزانی که از تحصیل در این رشـته ها محروم شده اند و نظر دانش آموزان و والدینشان تهیه کنند تا براساس آن نامه ای خطاب به مسئولان آموزش و پرورش تهیه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

این قرص های نان ....

  این قرص های نان ….                                                                                                                                                               —  رضا خاکی نژاد اگر کتاب ،همان قرص نان – به مثابه غذا-است،پس شاید بتوان نتیجه گرفت کانون توسعه فرهنگی کودکان چیزی شبیه یک مرکز تهیه غذاست!در نگاهی یک سویه به مأموریت ها و رویکرد از پیش تعریف شدۀ کانون، چنین تعبیری چندان […]

کمک به طرح های کانون