شهردار اصفهان در غرفه کانون توسعه

شهردار اصفهان از غرفه کانون توسعه فرهنگی کودکان بازدید کرد.

در دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه کتاب شهر آفتاب ، شهردار اصفهان و همراهان ایشان به طور سرزده از غرفه کانون توسعه دیدار کردند.

مهدی جمالی‌نژاد در این دیدار کوتاه ضمن ابراز عدم آشنایی با فعالیت‌های کانون ، با تقدیر از ساخت و تجهیز کتابخانه‌های روستایی بیان کرد: “باعث شگفتی است که نهادهایی خودجوش بدون توقع اقتصادی از دولت و عاری از هرگونه هدف سودآور ، اقدام به ساخت و تجهیز کتابخانه ، آن هم در روستاهای محروم و دورافتاده می‌نمایند.”

وی پس از آشنایی با اقدامات کانون ، افزود: “امیدواریم این حرکت خودجوش مردمی بتواند با حمایت سازمان‌های بزرگتر به شهرها هم گسترش یابد و کانون توسعه بتواند در شهرهای کوچک و بزرگ هم فعالیت کتابخانه‌ای داشته باشد.”

شهرداری اصفهان در این دیدار آمادگی خود را برای همکاری در آتیه نزدیک با کانون توسعه اعلام نمود.

بیست و نهمین نمایشگاه کتاب برای نخستین بار در شهر آفتاب برگزار شده و غرفه کانون توسعه کودکان در سالن Uغربی ، در میان نهادهای مروج کتاب قرار گرفته و تا 25 اردیبهشت 95 پذیرای اهالی کتاب و کتابخوانی و حامیان توسعه فرهنگی کودکان خواهد بود.

 

photo_2016-05-07_12-10-32 photo_2016-05-07_12-10-27photo_2016-05-07_12-10-30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در غرفه کانون چه خبر؟

روز بیست اردیبهشت ، ششمین روز نمایشگاه کتاب، تعدادی از بازدید کنندگان با فعالیت های کانون توسعه آشنا شدند. از این میان چند نفری هم اظهار علاقه کردند برای برگزاری کارگاه های آموزشی همراه ما به کتابخانه های روستایی بیایند. افرادی که تمایل به همکاری داشتند،فرم های همکاری را پر […]

کمک به طرح های کانون