کانون توسعه فرهنگی، برگزیده اولین دوره ترویج کتابخوانی

روز پنجشنبه 29 آبان ماه در تالار شمس و دربیست و دومین دوره‌ی هفته‌ی کتاب ، مراسم قدردانی از فعالان حوزه‌ی  کتابخوانی برگزار شد.

ابتدای مراسم بعد از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، داوران جشنواره معرفی شدند: حسین پاینده ، بلقیس سلیمانی، سید کاظم حافظیان رضوی، سعید رضایی شریف آبادی و اسماعیل یزدانپور.

بیانیه‌ی هیئت داوران را آقای سید کاظم حافظیان خواند. در بیانیه به فعالیت‌های مروجان اشاره کرد که سراسر ایران بودند. وی گفت  بعد از اعلام فراخوان حدود 90 فرد یا سازمان به ما پاسخ دادند. شرکت کنندگان در این فراخوان از دورافتاده ترین شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان تا آذربایجان و از خراسان جنوبی تا ایلام بودند.

پس از آن دکتر صالحی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای برزین ضرغامی دبیر اجرایی هفته‌ی کتاب سخنرانی کردند.

در ادامه‌ی مراسم چند تن از مروجان کتابخوانی از فعالیت هایشان گفتند. در این مراسم 26مروج تشویق شدند. پنج سازمان تقدیر و پنج سازمان یا فرد هم برگزیده شدند.

khabarp2

شرکت سامسونگ به تقدیر شدگان و برگزیدگان یک دستگاه دوربین عکاسی و وزارت ارشاد از 3 تا 5 میلیون تومان حواله‌ی خرید کتاب هدیه دادند.

 در میان برگزیدگان و تقدیرشدگان اسامی انجمن خرد سپاهان، لاک پشت پرنده، انجمن فرهنگی ویرا، طرح با من بخوان در موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات و خانه‌ی کتابدار و ترویج خواندن به چشم می خورد.

کانون توسعه فرهنگی کودکان به خاطر تلاش در ترویج کتابخوانی از برگزیدگان این جشنواره بود. لوح تقدیر، حواله‌ی خرید کتاب ، یک دستگاه دوربین عکاسی سامسونگ و یک جلد دیوان حافظ هدیه‌ی  برگزار کنندگان این جشنواره به کانون توسعه فرهنگی کودکان بود.

khabarp3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فقط خواستم بگم:درس خوندم؛پیشرفت کردم. . .

فرمهر منجزی گاهی فکر می کردم این وسایل جدید ارتباط جمعی، این شبکه های اجتماعی، این همه راه های مختلف ارتباطی و خلاصه این تکنولوژی آدم را از کار و زندگی می اندازد. از کتاب خواندن، از فعالیت های جمعی، از خلاقیت و از نوشتن و کارهای دیگر. اما مثل […]

کمک به طرح های کانون