پانزده کتابخانه ، در پانزده روستا

پانزدهمین کتابخانه ی کانون توسعه فرهنگی کودکان افتتاح شد. این کتابخانه در روستای اجوار کلا از توابع شهرستان آمل در استان مازندران است. کتابخانه روز سی ام تیر ماه سال 1390با حضور مسئولان کانون توسعه ، فرماندار، بخشدار، مسئولان آموزش و پرورش و مردم روستا راه اندازی شد.
  

در مراسم رسمی گشایش کتابخانه ، خانم منیر همایونی ،دبیر اجرایی کانون توسعه درباره ی فعالیت های کتابخانه ها و تأثیر آن ها در محل صحبت کرد و اطلاعاتی نیز در مورد بقیه ی فعالیت های کانون توسعه ارائه داد.
   

گفتنی است گروهی از کارشناسان کانون توسعه چند روز پیش از راه اندازی رسمی کتابخانه برای آموزش کتابدار و کمک کتابدار و برگزاری کارگاه های مختلف برای مادران ، کودکان و نوجوانان به این روستا سفر کرده بودند.
   

روستای اجوار کلا(اجبارکلا) روستایی مرکزی است و ساکنان روستاهای مجاور از جمله: هارونکلا،نفرخیل،نجارمحله ،مهدی خل هندوکلا و خونی سر به آن مراجعه می کنند. خود این روستا حدود 750 خانوار جمعیت دارد . این روستا دارای دبستان ، راهنمایی و دبیرستان است.

3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اطلاعیه کانون توسعه فرهنگی کودکان در خصوص زلزله آذربایجان

 کانون توسعه فرهنگی کودکان  وقوع زلزله اسفبار در استان آذربایجان شرقی را به مردم عزیز آن استان و به همة مـردم ایران تســلیت می گـوید. ما با تشکیل «  ستاد کودک در بحران » کمـک های اهـدائـی بـرای کودکان عزیز آن منطقه را می توانیم ارسال کنیم. وسایل مورد نیاز […]

کمک به طرح های کانون