….روزی روزگاری کودک بودیم!

رونمایی موزه ی مجازی فرهنگ کودکی روز 21آبان ماه از ساعت 4تا 7 بعداز ظهر برگزار شد. این برنامه به همت مؤسسه پژوهشی کودکان در سالن اجتماعات انجمن حمایت از کم توانان ذهنی برپا شد. 

index

در دعوت نامه آمده بود«شما را فرا می خوانیم که با یاد کودکی خود و با تجربه های شیرین آن روزگار به مراسم’روزگاری که کودک بودیم ‘،بیایید.» و واقعاً هم فضای برنامه طوری بود که همه را به دوران کودکی برد.
    بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی و خوش آمد گویی ،فیلمی درباره ی کودکی پخش شد که در آن خانم توران میرهادی ، استاد پیشکسوت ادبیات کوک ،صحبت کوتاهی داشت.
   پس از پایان فیلم گروه موسیقی در جای خود مستقر شد و تا پایان فضایی شاد برای شرکت کنندگان فراهم کرد.”با شیر آب بازی نکن”،”پاییز”،”کوچولو کوچولو کجایی؟” ،”باد آمد” و .  . . از جمله قطعات اجرا شده در این برنامه بود.
   هم چنین خانم ها نوش آفرین انصاری و زهره قایینی درباره ی  کودکی وشکل گیری موزه ی مجازی گفتاری کوتاه داشتند.
   پیش از پایان برنامه با اهدای لوح از همراهان ،همیاران و دست اندرکاران موزه تقدیر و تشکر شد. برنامه همراه با نمایشگاهی از آثار دستی و فروش کتاب بود.
ما هم به نوبه ی خود راه اندازی این موزه را به همراهان مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات تبریک می گوییم و برای همه ی دست اندرکاران آرزوی موفقیت های بیش  تر داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افتتاح هفتۀ "علم در خدمت صلح و توسعه"

گرامیداشت هفتۀ جهانی “علم درخدمت صلح و توسعه ” از 20 تا 26 آبان با برنامه های مختلف در سراسر کشوربرگزار می شود. برنامه ریزی این هفته را انجمن ترویج علم به کمک ستادی متشکل از نمایندگان چند سازمان دولتی و غیردولتی به عهده داشت که کانون توسعۀ فرهنگی کودکان […]

کمک به طرح های کانون