گزارش مراسم اهدای جوایز انجمن ترویج علم ایران

به درخواست انجمن ترویج علم ایران مبنی بر معرفی یکی از فرهنگیان با سابقه در روستا که علاوه بر مسئولیت آموزشی رسمی، در ترویج علم و فراهم آوردن امکانات جنبی برای آموزش کودکان و نوجوانان روستای خود تلاش مستمر کرده است، کانون توسعه فرهنگی کودکان آقای علی سمعیان یکی از تلاش گران روستاهای استان خراسان جنوبی را برای دریافت جایزه انجمن پیشنهاد کرد.

انجمن ترویج علم ایران یکی از نهادهای معتبر علمی کشور است که سازمان ها یا افرادی را که در ترویج علم در میان اقشار مختلف جامعه تلاش کرده اند مورد تشویق قرار می دهد. امسال در دوازدهمین دوره این مراسم آقای علی سمعیان همکار کانون توسعه فرهنگی کودکان در روستای خنگ موفق به دریافت جایزه از طرف انجمن شد که طی مراسمی با حضور استادان و فرهیختگان علمی و فرهنگی کشور به ایشان اهدا شد. ما این موفقیت را به ایشان تبریک می گوئیم و از خداوند بزرگ توفیق ایشان را در ترویج علم و فرهنگ در روستاهای محروم خراسان جنوبی آرزو می کنیم.
در یازدهمین دوره این مراسم نیز آقای محمدرضا مشفقی همکار دیگر کانون توسعه فرهنگی کودکان برنده جایزه انجمن شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پانزده کتابخانه ، در پانزده روستا

پانزدهمین کتابخانه ی کانون توسعه فرهنگی کودکان افتتاح شد. این کتابخانه در روستای اجوار کلا از توابع شهرستان آمل در استان مازندران است. کتابخانه روز سی ام تیر ماه سال 1390با حضور مسئولان کانون توسعه ، فرماندار، بخشدار، مسئولان آموزش و پرورش و مردم روستا راه اندازی شد.    در […]

کمک به طرح های کانون